7,5 veckor och helt underbara!

Kattungarna är 7,5 veckor och helt fantastiska <3 På fredag efter jobbet är det dags att samla ihop de fyra små trollen med mamma Bells och dra iväg till veterinären för deras första spruta! Kommer bli spännande för de små. Dock blir det inte första turen med bil. De fick ju faktiskt sig en tur till Orust och mysiga Mollösund. Där fick de även besöka Monica och Harry från S*Ellekärr's - Monica som lät mig låna underbara och fina GIC S*Kallekatt's Bernard för min första kull. Så mycket hjälp och stöttning jag fått att det är ovärderligt! Så nu fick jag hennes syn på kullen med då jag har svårt att välja en hona att behålla i kullen. Det lutar dock åt lilla Cossette. <3 
 
 
 
Trevlig kväll !!!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Dom blir ju bara sötare o sötare!

2013-05-23 @ 08:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0