Kattungarna 5 veckor imorgon

 
Imorgon fyller kattungarna 5 veckor. Det börjar bli full fart med mängder av bus i de fyra små trollen. Alla äter nu mat och går duktigt på lådan. Det var en bunt snabba och lättlärda rackare. Knappt hänt någon olycka alls. Sedan att de är så söta att man smälter är en annan femma.. För er som är intresserade finns en hona och en hane tillgängliga. Dock har jag ännu inte bestämt mig för vilken hona jag ska behålla och håller därför honorna lite avaktande. Det medan Nisse, SE*La Vera Vita's Casall, är till salu till sällskap. Han är världens sötaste lille prick. Hör av er om ni tror ni har rätt hem för den lille prinsen! 
 
SE*La Vera Vita's Castella
 
 
 
SE*La Vera Vita's Casall
 

 
SE*La Vera Vita's Candid (Gick inte att fota, det var för mycket bus ;) )
 

 
SE*La Vera Vita's Cossette
 
 
 
Vid intresse hör av er till mig! mail och telefonnummer finns på min hemsida www.beatrizbirmor.n.nu 
 
Hälsningar Beatriz <3 

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Vilka härliga bilder!

2013-05-02 @ 19:31:20
Postat av: ANNELIE

Ljuvliga är dom verkligen!

2013-05-02 @ 20:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0